Centre de FP

Centre de FP
Centre de FP

dilluns, 19 de desembre del 2011

Reflexió Premi Innovadors

Fa uns dies vaig assistir a la xerrada d’un jove emprenedor, Sergi Gonzàlez, i em va semblar un gran privilegi gaudir de la seva presència al nostre centre, ja que és un bon comunicador, amb iniciativa, fet que va provocar que el seu testimoni fos més proper.
La creació d’odotips era un món desconegut per tots nosaltres, per tant, immediatament va despertar el nostre interès, sense oblidar també el fet d’experimentar a través de l’olfacte la innovació dels seus productes.
Al llarg de la xerrada, diverses inquietuds anaven despertant-se dins meu... Podria posar un nou projecte en marxa i tenir èxit com el que va tenir en Sergi? Quin camí hauria de seguir? Què em prepara el destí? Aquestes són preguntes que només el temps em sabrà respondre.
De moment, Sergi, ENHORABONA! Pel premi que has aconseguit.


Bàrbara Gaspar • SML1

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada